من پدیده نوری فرد هستم. فکر می کنم اتفاقی این صفحه را باز نکردید و امروز قراره بیشتر با من و کارهایی که کردم آشنا بشید.

خب! اجازه بدین از زمان کودکی خودم شروع کنم. از وقتی یادم میاد با زبان انگلیسی سر و کار داشتم. چه قبل از رفتن به کلاس زبان که کارتونهای دیزنی رو نگاه میکردم و سعی میکردم فقط آواها رو تکرار کنم. چه وقتی که ۶ سالم شد و راهی کلاس زبان شدم.

بیینم شما از چند سالگی آموزش زبان رو شروع کردین؟

من یادم میاد کوچولو بودم و معلم سعی میکرد با کشیدن شکلها کلمات رو آموزش بده. بعدها اونقدر علاقه مند شدم که قبل از تکالیف مدرسه شروع به انجام تکالیف کلاس زبان میکردم.

به محض اینکه به سن کلاس های کانون زبان ایران رسیدم، والدینم من رو  اونجا ثبت نام کردن که پایان تمام دوره ها تا آخر دبیرستان طول کشید.

وقتی در کنکور ورودی دانشگاه ها شرکت کردم رشته ریاضی محض قبول شدم.  تحصیل در این رشته ذره ای از علاقه من به زبان کم نکرد.😎

بدین ترتیب سال آخر دانشگاه، با قبولی در آزمون ورودی و مصاحبه شغلی، مشغول به کار تدریس در آموزشگاه علوم و فنون زبان کیش شدم. همچنان دنبال یه اتفاق بزرگ تر بودم . تدریس برای من کافی نبود بنابراین بعد از تموم کردن لیسانس ریاضیات محض دوباره کنکو زبان دادم.

کنکور زبا خط قرمز خانواده بود و  ۴ سال قبل با مخالفت خانواده روبه رو شده بود!🤷‍♀️

سرانجام موفق شدم در رشته ادبیات زبان انگلیسی قبول بشم و هم زمان مشغول تدریس در آموزشگاه سفیر شدم.

خواندن متون ادبی به زبان انگلیسی ، اشتیاق زیادی برای یادگیری بیشتر و انتقال دانش زبانی به دیگران در من ایجاد کرد. خب زیاده خواهی های من تمومی نداشت بنابراین  کنکور کارشناسی ارشد شرکت کردم. خوشبختانه در رشته تدریس زبان انگلیسی قبول شدم .

خب خوندن ارشد باید همراه با اشتیاق به تدریس باعث شده بود که باز هم در آموزشگاه سفیر تدریس کنم اما این بار نه برای زبان آموز ها  برای اساتید…😍

علاقه به پیشرفت در کارم باعث شد در همه دوره های آموزش زبان  شرکت کنم. دوره هایی مثل خلاقیت در کلاس و طراحی تمرین برای زبان آموزان.

بعد از ۱۱ سال تدریس وقت تغییر بود. در کلاسهای روش تدریس چهار مهارت مختلف آیلتس شرکت کردم و به شعبه آیلتس سفیر رفتم. تدریس آیلتس رو شروع کردم و خودم هم با شرکت در آزمون رسمی آیلتس موفق شدم نمره ۸ بگیرم.

شروع کرونا شاید تغییر اساسی در زندگی همه ایجاد کرد و تدریس آنلاین رو در زندگی خیلی از مدرسین زبان از جمله من قرار داد. در این بین آزمون دولینگو فرصتی بود که با توجه به حرکت دنیا به سمت آنلاین شدن، یک آزمون آنلاین رو هم امتحان کنم و در اون نمره ۱۳۵ رو بگیرم.

این مسیر هنوز ادامه داره و بعد از ۱۳ سال تدریس و پیوستن به خانواده آموزشگاه زبان سارا هر روز و هر لحظه چیزهای جدید یاد میگیرم وتلاش میکنم. زبان آموزها رو هم با خودم همراه کنم.

پیوستن به خانواده مدرسه انگلیسی سارا نقطه عطفی در زندگی من بود و خیلی خوشحالم به عنوان سوپروایزر این آکادمی با تمام زبان آموزان و مدرسین مجموعه در ارتبازم.

هر روز سعی میکنم کلاس های شما رو چک کنم و روند کار همکاران رو بررسی می کنم تا کلاس های شما به بهترین شکل برگزار شود.

برای مشاوره، تعیین سطح و شرکت در دوره های مدرسه انگلیسی سارا فرم زیر رو پر کنید خیلی سریع با شما تماس میگیرم.

فرم مشاوره