آشنایی با مدرسه انگلیسی سارا

 

 

قصه از اینجا شروع شد.

 

او “عاشق” شده بود. برای دختری ۱۷ ساله عاشق شدن طبیعی به نظر می آمد اما چون کنکور ریاضی رو کنار گذاشته بود، همه معلمهاش ناراحت بودندشاگرد زرنگ مدرسه تیزهوشان و این تصمیم؟! با پدر و مادرش صحبت می کردندپدر و مادر فقط غمگین می شدند و کاری از دستشان برنمی آمد”سارا” عاشق شده بود

 

 

عشق در یه روز پاییزی روی خش خش برگ ها.

 

اردوی مدرسه بودرفته بودند خارج شهرمستانه می خندید و می چرخیدانرژی از نگاه این دختر می باریدناگهان نگاهش تلاقی کرد به نگاهی غریب.قامتی بلند.موی بوریه نیرویی انگار وسوسه اش کرد که جلو رفته و صحبت کند جوان اهل فرانسه بوددخترک با انگلیسی دست و پا شکسته توانست با او صحبت کندصحبتشان به درازا کشیدجوان از تجربه های جهان گردیش گفت و دختر عاشق و عاشق تر شد عاشق سفر کردنصحبت کردن به زبانی دیگر. و رها کردریاضی و منطق را… سال ۱۳۸۴، در رشته زبان و ادبیات انگلیسی دردانشگاه فردوسی مشهد پذیرفته شد. 

 سال ۱۳۸۸، در رشته آموزش زبان انگلیسی در همان دانشگاه به تحصیل ادامه داد. سال ۱۳۹۰ به عنوان دانشجوی برگزیده فارغ التحصیل گردید و وارد عرصه ای شد که می توانست عشق شعله ور وجودش را به دیگران انتقال دهد:اکنون
“سارا” یه “مدرس” شده بود
!
تدریس می کرد
در مجلات بین المللی مقاله می نوشترشد می کرد و بزرگ و بزرگ تر میشد و چون “عشق” چاشنی کارش بود، هرجا بود، تغییرات آموزشی خاصی به وجود می آورداو با به کارگیری روش های خلاقانه و متفاوت، زبان آموزان را شیفته کار خود می کرد و چون عاشق بود یک جا بند نمی شد و می رفت و میرفت که جاهای بیشتری را تحت تاثیر قرار دهد
بعد از
۱۲ سال تدریس، تصمیم گرفت بتواند هم زمان به دانشجویان بیشتری خدمت کند دانشجویانی از سراسر ایران و جهانتصمیم گرفت تدریس خلاق، جذاب و پرانرژیش را راحت تر در اختیار عموم قرار دهد. و این چنین بود که “مدرسه انگلیسی سارا” تاسیس شد

 

ثمره عشق این سال ها.


در “مدرسه انگلیسی سارا” یادگیری مثل یک سفر لذت بخش خواهد بود: سفری که در آن با همراهی یک تیم آموزشی متخصص و پشتیبانی حرفه ای، یاد میگیرید، رشد می کنید، و کیف می کنید!
در “مدرسه انگلیسی سارا”، زبان انگلیسی به صورت آفلاین (پکیج های آموزشی) و آنلاین تدریس می شود.درواقع، شما برای یادگیری زبان انگلیسی، زمان، انرژی و هزینه رفت و آمد به کلاس های حضوری را صرف نمی کنید. این سیستم یادگیری برای مشاغل شیفتی و افرادی با مشغله زیاد بسیار مناسب می باشد. اگر از آموزش آفلاین استفاده می کنید، هرجا که هستید و در هرزمانی که دوست دارید گوشی همراه یا لپ تاپ خود را برداشته و از یک آموزش کاملا خصوصی اما با هزینه مقرون به صرفه بهره مند می شوید! دربخش آموزش آنلاین، جلسات آموزشی روی پلت فرم های تخصصیبرگزار میشود. 

این پلت فرم ها با امکانات متعددی از قبیل پخش فیلم، ضبط جلسات، فعالیت های مشارکتی و تخته وایت برد حس شرکت در کلاس های حضوری اما در فضایی مدرن را به شما منتقل می کند.
چه آنلاین و چه آفلاین، برای ایجاد نظم در یادگیری و افزایش بازدهی، چند کارشناس حرفه ای شما را به طور همزمان همراهی می کنند تا اطمینان ایجاد کنند که همه چیز طبق برنامه پیش می رود.

 در پایان هردوره آموزشی، نمودار پیشرفت شما رسم می شود و شما از اینکه در یک مدت کوتاه و با یک برنامه سبک نتیجه های عالی کسب کرده اید لذت خواهید برد!

 

آشنایی با تیم مدرسه انگلیسی سارا

سارا شیر محمدی
سارا شیر محمدی - مدیر و مؤسس
نائف رسپنا - مشاور برندینگ
بهنام بهمن یار - مسئول سئو
ناهید حسینی - کارشناس تولید محتوا

تماس با ما

راه های ارتباط با ما
از طریق فرم زیر هم می توانید با ما در ارتباط باشید

تماس با ما